Projekt 1.0 Kjol - Klar

DRAPERAD KJOL


Äntligen är kjolen klar, mycket slit har det varit men det var det värt. På bilden ser ni också min 25-årspresent jag fick av mamma, en provdocka.


    
En bild på en plaggskiss, dock ej färdig utan bara en provskiss.



Nästa projekt är en blus, i detta fina spetstyg. Det fyndade jag för 49:-/metern på Ohlssons tyger i Karlstad.
Måste dit snart igen, tyvärr har de lagt ner den butiken i Göteborg.


Blusen är faktiskt nästan färdig, men väntar med att lägga upp en bild på den tills den är helt klar. Vi har nyss flyttat till en större lägenhet, helt underbart men vi har inte internet än. Det är därför jag inte uppdaterat på länge, men hoppas på att vi får det snart. Lovar att lägga upp direkt när blusen är klar.

Glad påsk!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jättesnyggt vännen! Vad duktig du är!!

var jättekul att träffa er i helgen! Var så länge sen...



Sköt om er!

Kram!

2010-04-06 @ 09:44:11
URL: http://pernillaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0